dearly beloved*

vill bara att du ska veta att jag alltid finns för dig, i alla väder alla tider på dygnet,

hej elr nått :P
men igår va vi hemma hos min mohmoh ju:D
alla åt kroppkakor nått av det inte godaste någosin;P
men jag åt tyyp inget kmr inte ihåg:P
sen när vi komm hem skulle jag gå o lämna några kroppkakor till pappa sen sa liv att hon skulle baka då bestämde jag att jag sovöver:D
så jag sov över,men det va inte det jag skulle säga,på kvällen,elr hela och dan innan hade jag ont i halsen och magen och huvet och var täppt och nös och hostade hela tiden..
men sen när jag vaknade imorse kunde jag typ inte andar för halsn och näsan, men jag var då hemma idag:(
men jag får väll se till att krya på mig;)

sry men jag har inga bilder:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0