haha sorry;)

jag e såååå fucking bäst;)
jag glömde lösenordet xd
men men.
idag har jag varit i skolan:D
idag har jag varit ut-tråkad på lektionerna så jag skrev två fina berättelsen och har ingen arning hur det stavas men nu kommer dem :
 
Aleks och sin converse
det var en gång en liten flicka vars högsta drömm var att få ett par coverse.Rosa.En dag 'skulle hon och hennes fula pojkvän, Emma , gå på stan.När hon var på stan hittade dem 600 kronor på marken,dem tog upp pengarna och gick och köpte ett par rosa converse.Hon älskade sina skor så mycket att hon sov med dem på.Dem nätter hon sov med dem på drömde hon mardrömmar om fula skor.För varje natt som gick kännde Aleks att hennes fötter blev mindre och mindre.Nästa natt kände hon att något bet i hennes fot, hon slet sig upp ur sängen för att se vad det va som bet henne! Det var en av skona!
hon slog till skon, men skon lyckades äta upp aleks.
men aleks tog sig upp! hon komm upp och mördade skon! skon var besegrad.Men det var ju en sko kvar och aleks tyckte att den skon var snygg så dem gifte sig och fick massa coversebarn som sprang runt i rummet och mördade varran.

Emma och soptunnan
det var en gång en tjej som heter Emma. Hon var ny i klassen och hade inga vänner.Dagarna gick och gick men det dök inte upp några vänner.Emma hade inga vänner i hennes förra skola häller så hon trodde inte att hon skulle få några här.men en dag när hon skulle gå på stan helt själv, elr inte helt själv hon hade sin låssas kompis oxå men hon,Aleksandra, vill bara döda emma hela tiden.Dem gick in på baronen och in på en affär som heter Clas Ohlsson.Där inne såg hon en så fin och glansig soptunna,hon tog sig mod att simma fram och prata med den.Han hette Ulf.Emma tog med sig ulf hem och tillbringade en hel vecka med honnom så småning om upptäckte dem att dem hade väldigt mycket gemensamt.Efter ett paar veckor började Ulf få känslor för Emma.Problemet är att Emma är lespisk och tänder inte på killar.När Ulf var två centimeter från att våldta Emma Mördade hon honnom med ett rep och stack där ifrån.Hon gifte sig ist med Aleks och fick 1,051 små låssas barn 500 killar och 3 tjejjer rästen var nånting annat.Emma pallade inte med alla dessa barn så hon mördade dem men hon och aleks var fortfarande lika kära så levde dem lyckliga i alla deras dagar:D

visst var dem bra jag många flera men jag årkar inte skriva dem nu;)
men hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0