hallå där, /linnea

hallå där kött å blåbär, linnea här:D

i helgen blire fest!

sitter hemma hos lisa, vi ska dra till skolan sen vi börjar ju 09:10 hehe^
i helgen så är de typ filmkväll här, de blir jag, emma,alicia och ariana (och lisa såklart)
jaaa..sen sover jag och emma här, eller a det är imon då iochförsig, det vart egentligen meningen att ja skulle slaggat med zoe hela helgen som vanligt men hon kunde inte, av privata skäl xd
men jag hittade en så sjukt grym  låt igår, jävligt bäst, aa..
den heter "det bara är så" har ingen aning om vem som har gjort den för de står inte men de ska ja leta rätt på;)


du och jag har varit vänner ganska länge nu, och jag tror jag börjat fatta vad jag känner nu.


hihi lisa tog bilden på oscars iphone därav den dåliga kvaliten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0