Heeejj:D

hejhej.
jag vet att jag har varit sämst på att blogga men jag lovar jag lever;)
hehhe,
men idag har pippi slaggat hos mig och vi har bokstavligt talat haft kul hela natten;)
lennon jag pippi/linnea och sebban.
ååhh vrf kan jag inte komma på vad jaqg ska skriva? jag tror jag e den sämsta bloggatren ever;) men skit i det jag bloggar ändå:D
eehh jag och linnea kolllade på lite filmer:D igår såg vi:
-trick'r treet
vet om vi såg ngn men jag kommer inte ihåg;) men idag såg vi:
-frozen
-i taket lyser stjärnorna
jajuste vi såg
- gia
oxå igår ju:D frozen var jätte bra men våran favvo karaktär diog och då blev vi tjuriga :Å :P
i taket lyser stjärnorna har vi båda redan sett men den var lika bra för det.P
eh jajuste! jag har ju fått en ny data så har tyvärr inga bilder men jag kan bjuda på en bild på min data:D
hehe,


finast ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0