jävla skit.

jävlahelvetesskitsatansfan.

dummaste rektor bestämmer att zoe inte får byta klass, så jag byter till hennes ist, skiter i om mina föräldrar inte tillåter det. det gör dom. för jag vägrar att gå igenom hela skolgången utan zoe i samma klassrum.
vet att typ alla hatar mig i den klassen, men jag skulle säkert få det bättre där iaf, vad som helst är bättre än dethär. men jag ska gå med zoe under vilka omständigheter som helst.
kanske blir tvungen att byta skola, óm dehär med klasserna inte skulle funka. men då får det bli så, för de är ändå ingen ide utan zoe.


känner mig så jävla meningslös, mina ord betyder ingenting, jag har absolut ingenting att säga till om, beror det på att jag är ett barn eller på att jag är en tjej? i vilket fall så är allt meningslöst, det känns så nu iaf.
känner mig så jävla vanlig.alla ser ut som jag. vill göra nått galet. typ, färga mitt hår i nån galen färg, får inte det men sowhat. eller typ klippa av allting. hatar mitt utseende, alla ser ut som jag.
alltså, alla är fula.


Kommentarer
Postat av: Lova

Om alla ser ut som du borde dom vara fina linnea ?:)

2010-12-08 @ 20:54:35
URL: http://lovaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0