linnea e så sjukt blond.

men ärligt hur blond får man va? :P
men hon skrev ju inna om det där med väskan o det och förästen så fick vi inte tillbaka den för ngn hade tyyp tagit den i borgholm :/ men men.
sen skulle såklart jag och linnea färga mitt hår i "hemlighet" ;)
det gick ju inte så specielt bra kan man ju säga, eh ja vi kladdade ner hela badrummet och badkaret i färgen lila :D
ja inte nog med det!
hon kladdade ju såklart ner mig med! ja asså inte riktigt hela mig om ni förstår jag menar ;)
ja sen sisst men inte men när jag skulle tvätta ur det så tog ju all varmvatten slut:D
inte kul-.-
tror ni det va skönt med en liten dusch? ne!
ja asså jag började nästan gråta ska ni veta!
men men sen hade vi ju gjort slut på en hel toarulle så det va ju rätt så mycket papper..
så vi samlade allt i en påse och slängde ut genom fönsret :P
sen gick vi ut och grävde ner den i snön :D
jaja men ni ska jag och pippi va lite roliga så när vi är roliga så pallar vi inte eh ärs jag vet inte vad jag ska skriva ;)
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0