nuså!

äntligen, så har designen kommit på plats! det kan vi tacka Sandra för!
så nu kommer uppdateringen va på topp, I guess?
men det kommer nog mest bli jag (linnea) som uppdaterar, eftersom att zoë har en viss tendens att glömma bort det! haha, men sån är min syster, ahhww cute, aight?

anyways, just nu sitter jag i ett mörkt rum på Borgholms kulturskola, jag är inlåst!?
haha nej då, don't worry, pappa har en spelning därute vid "scenen" hihi:D
ska hem om några timmar, då blirde att duscha och städa rummet *suck*
men jag lovar de kan behövas (att städa alltså;) för de ligger kläder över HELA mitt golv:O OMGIMJESUS!

zoe sover hos mig imon med, kärlek på det<3 och jag sover troligtvis hos henne på lördag?:D

men det är sånt som märks, hejdå don't miss me too much;*


Kommentarer
Postat av: Yampis

varsegod och tack! :D<3

allt bra med dig? <3

2010-12-02 @ 22:28:38
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0