ojoj hur ska detta gå?;*

haha hej;)
just nu sitter jag här i min vackra säng:d
(som e fin)
som ni kanske vet (elr inte) så la jossasn in en sak på facebook där det står "om 20 gillar detta ska jag pussa första killen jag ser;)<3" exakt så står det och nu gillar 20 personer det:D
ojoj det som e lite kompliserat är att min brorsa sitter i vardagsrummet och båda e killar så vi får se vem det blir;)
haha!
NEJ!nu blev zoo arg!
hon hade ju skrivit att det var första killen i *skolan* hon såg;(
nu blev jag arg:(
så nu ska hon inte pussa lennon:( nu blev han ju lässen ju:(
men ni skiter vi i det!:)
eeeehhhhhhhh nu vet jag inte vad jag ska skriva:/
men nu ska vi gå o hämta pengar så vi kan äta pizza:D:D:D:D:D
(det e gott)

hejå<3



jag vet att vi har lagt upp denna bilden innan men det e så rolig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0