rock your body;*

haå:D

ehm jag e med linnea:P
det visste ni..
men vi lyssnar typ på musik tror jag:D
black eyed peas kan det va.
men båda e lite trötta vi va uppe till typ fyra igår och kollade film, det gjorde vi faan hela dan när jag tänker efter :P
men först tyyp vid tre elr nått tittade vi på , som ni vet,
- paranormal activity
-grace

men sen tittade vi på en till 
- liar liar :D
sen va vi ju tvugna att gå hem till mamma. då där hemma bakade vi pepparkakor :D
linnea spydde nästan av lukten;)
men sen tittade vi på teve och såg nån just like heaven men den tog ju såklart slut såsmåning om :/
men!
då kollade vi på 2,5 men i typ en och en halv timma:)
men det tog ju oxå slut:@
men då vet ni var det american pie som gälde:D
ajuste imellan allllt va det lite paradise hotel med det va tråkigt.
men sen gick vi o la oss:D
godnatt sa vi då.
men nu sitter vi här och säger inte godnatt:D
men idag ska pippi typ åka hem vid ett:(
och jag ska på "julbord" elr mohmohs födelsedagskalas:D
det e kul för hon gör alltid kycklingpaj och det är gott:D
men bajs bajs:D

 pippi:D

 sha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0