så jävla typiskt mig...

linnea här..
haha shit! jag och zoe kom nyss av bussen till borgholm, vi är i glömminge nu alltså, och gissa vad jag sa när vi haoppat av bussen och lite senare stod utanför min dörr?.....

"vart fan är min väska?" haha, det är nog fan i mig bara jag som lyckas?! jag hade alltså glömt min väska på bussen, *suck* men a efter några telefonsamtal till KLT så kom vi fram till att vi skulle gå och hämta den när den skulle tillbaka, om tjugo minuter ungefär. Åh om jag inte får tillbaka den vet jag inte vad jag gör?!
själva väskan kostade minst 500, mina nya byxor låg i den, och både min och zoe's loggbok..men är man smart så är man:D

anyways så köpte jag och zoe löshår idag! eler ja, slingor. Rosa till mig, turkos till zoe:D

ha det bra, vi bloggar mer sen, när vi hämtat min väska...hmmm..


haha;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0