(saknad malin) VILA I FRID MALIN KARLSSON *1994-†2009


LÅTEN ÄR JETEFIN! ÅH VA BA!

(JAG KÄNNER MIG CAPSLOCKIG IDAG)

HELA JAG HAR VARIT SJUK HELA DAGEN, INTE ALLS SÅ SPÄNNANDE SOM DET LÅTER.
ELLER LITE SPÄNNANDE HAR DET SÄKERT VARIGT FÖR JAG..JAG...JAG KOLLADE PÅ FIIIIM.
(FILM) JAG SÅG FÖRST PÅ LITE MTV MTTTTTTTVVVVVVVVVVV!
DET VA GANSKA NICE, MEN SEN SÅ FÖRSTÖRDE DOM PROGRAMET MED MASSA ROBYN SKIT:(
SO NOT OKEEEJ! MEN SEN SÅ GICK JAG UR MIN DEPPRESION OCH KOLLADE PÅ "DREAD" DET VA SKITLÄSKIG, OCH NEJ DREAD BETYDER INTE DREADS UTAN FRUKTAN. SÅ E DET JUST SÅ.
SEN KOLLADE JAG PÅ SPRÄNGAREN. SEN KOLLADE JAG PÅ BECK-I STORMENS ÖGA. DEN BÄSTA BECK FILM JAG HAR SETT, GUNVALD LARSSON ÄR BEST I VERDEN. MMMMM........ MUSi mitt hus.eller i ditt hus eller vad fan som helst.
DET ÄR JU MIKAEL PERSBRANDT SOM SPELAR HONOM, HAN E AZUMAST I RYMDEN.
MEN SEN KOM MAMMA HEM OCH JAG GICK UPP OCH DUSCHADE. OJOJOJ VAD SPÄNNANDE.
NU ÄR JAG FRISK, TYCKER JAG. SÅ JAG SKA GÅ TILL SKOLAN IMON. OCH SEN SKA JAG OCH ZOO SOVA ÖVER TILL SÖNDAG ANNARS BLIR JAG AJ. FY PÅ ER SOM GÖR MIG AJ DÅ.
mmm...

VI BÖRJAR HALV ELVA IMON!!!!
OJ SÅ BRA, SHIT MY ASS!
MM, HEJDÅ. HA DET ROLIGT I GRAVEN DÄR JAG INTE BOR, FÖR JAG LEVER VID KALMAR OCH FAN HELLER I SKÅNE.
oj vad duktig.


/LINNEA

Kommentarer
Postat av: andreas

skrev på engelska för jag ville driva med alla coola hipsters där ute haha! men nu är jag som vanligt igen hehe.

2010-12-10 @ 14:30:00
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: Liza

haha, men kolla här: Race är liksom vad man är på WoW.

Och då sa hon race tror jag? Det är ju liksom vad man är för ngt på wow ;)

Sen skrev jag haha, och då skrev hon att det vatt längesen hon spelade xD

2010-12-10 @ 17:03:53
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Faktist 30!>:O Haha skoja. Petig som man är ^^

2010-12-10 @ 17:28:28
URL: http://haallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0