sjuk:'I

cheena, linnea här.
nu har förkyldningen kommit till mig också, fan vad jobbigt, de gär så jävla ont i halsen:o
men rätt skönt att slippa skolan, så hela min dag har gått ut på att prata i telefon med zoesis och kolla på BECK.
såg på, beck-lockpojken, beck-vita nätter,  beck-öga för öga och slutligen beck-monstret.

dom är skitbra! fan vad häftigt att jobba som polis, de ska jag bli!
fast nee, zoe och jag har redan planerat vår framtid! men om man skulle vatt polis, jävlar vad modig man skulle va tvungen att va! och man skulle aldrig kunna släppa jobbet bara för att man går hem?! haha, sowhat.


bilden är fett pinsam, men lugn den är tagen förra vintern, och nej jag va inte seriös med kläderna, haha zoe, do you remember vad vi hade bilden till?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0