ojojoj hej!

hej vilka e ni?
vi har skaffat en blogg, märker ni de? de tror vi.
a juste de är linnea och zoe som gjort en blogg:3

hej!
snart ska vi till monokrom för bästaste linnea ska ha sånglektion
bajs,
zoe sa att jag skulle skriva de.
med andra ord linnea skriver.

men aa, jag ska köra "känn ingen sorg för mig göteborg" med vackraste håkan:'D
ahja, om ni råkat gå in på denne bloggen så är ni TVUGNA att kolla den varje dag.
skitbra, vilken deal vi fick va:D

men aa, hejdå vi ska gå och döda  halva kalmar plus tre till, med ett rep och två knivar i våra händer.

*bilden kan inte visas för den är ful*

Kommentarer
Postat av: Liza

En sak.. jag har inte nämnt ditt namn i min blogg, men själv har du skrivit mitt namn och massa om "oss".

Så, ahhh.

2010-11-27 @ 16:59:01
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/
Postat av: Yampis

GUD vad fin blogg du har!

Puss <333

2010-12-02 @ 12:07:04
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0